poniedziałek, 12 maja 2014

To jest koleżanka czy przyjaciółka?

Prawdziwy przyjaciel

"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, gdy nasze skrzydła zapomniały jak latać".

Hejka wszystkim! :D 


Wielu z nas zastanawia się "Czy ona jest moją prawdziwą przyjaciółką?", "Czy mogę na niej polegać?", "Czy oleje mnie dla kogoś lepszego? bogatszego? z większym poczuciem humoru?" Otóż nie! 
Prawdziwy przyjaciel taki nie jest, zawsze masz w nim wsparcie. Możesz na nim polegać w każdej sytuacji. Możesz powiedzieć mu o wszystkim a on i tak Cię nie wyśmieje. No, ale skąd mam mieć pewność, że ona mnie nie zawiedzie?Wiadomo, są sprzeczki, kłótnie, jakieś tam porachunki...ale to tylko umacnia wasze więzy. Żeby się pogodzić trzeba się pokłócić ;D.
Nic tak nie umacnia przyjaźni jak... kłótnia?! A więc właśnie. ;D
Z mojego "doświadczenia" wiem, że kłótnia(a stoczyłam ich kilka z moją przyjaciółką) bardzo umacnia nasze relacje. Mimo sprzeczek nadal się przyjaźnimy, mimo przeciwności...
Przyjaciel nigdy nie odwróci się do Ciebie plecami :), zawsze wesprze w trudnych sytuacjach. Pocieszy. 
Najważniejsze nie obgaduje!
Spotkałam się z wieloma dziewczynami, które zachowywały się jak przyjaciel, ale w rzeczywistości była to zwykła "koleżanka" żeby nie powiedzieć szuja xd.
Nieraz zawiodłam się na takiej osobie, wyśmiewała, obgadywała, odwracała się tyłem.
Przyjaciel jest jak siostra/brat. Przyjaciel pomaga. Przyjaciel nie opuści :3.
Podsumowując.

Prawdziwy przyjaciel:

-Wspiera
-Pomaga
-Poucza
-Doradza, co dobre a co złe
-Nie dokucza
-Nie obgaduje
-Pociesza

-Nie opuszcza 
-Broni 
-Nie pozostawi Cię samego, gdy masz problemy
-Nie kłamie
-Ufa 
-Szanuje 
Wszystkim życzę, by spotkali na swojej drodze bratnią duszę :) Chyba, że już się to wydarzyło ;D.
Pozdrawiam wszystkich! :D I jeszcze raz dziękuje bardzo za komentarze. Te szczere. Te które mnie bardzo motywują do dalszej pracy :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz